.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کروبی: فقر نتیجه سوء مدیریت است

کاندیدای انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری گفت: فقر و حاشیه نشینی در شهرها، نتیجه و دستاورد سوء مدیریت در کشور است.

به گزارش شمال نیوز به نقل ازمهر ، حجت الاسلام مهدی کروبی در جریان سفر انتخاباتی و تبلیغاتی خود با حضور در محله سیدآباد یکی از محلات حاشیه شهر اردبیل اظهار داشت: مدیریت نادرست و غیر اصولی باعث شده که بسیاری از مردم فقیر و در حاشیه شهرها زندگی کنند.

وی با بیان اینکه این گونه زندگی فقیرانه در شان و منزلت ایرانیان نبوده و باید تغییر کند، افزود: تحقق این مهم تنها با اعتقاد به تغییر و عمل به آن امکان پذیر خواهد بود.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر رفع مشکل معیشتی مردم، برای خدمت و تامین نیازهای اساسی ملت به ویژه مردم مستضغف و حاشیه نشین قول مساعد داد.

وی همچنین با حضور در محله رحیم طیار و میراشرف از محلات حاشیه شهر اردبیل ضمن دیدار با مردم این محلات با چند تن از خانواده های شهدا نیز به گفتگو پرداخت.

"آذربایجان جانباز، کروبی دن آیریلماز"، "مصدق زمانه، حمایتت می کنیم"، "امیر کبیر زمان، حامی مستضعفان"، "آذربایجان اویاخدی، اصلاحاتا دایاخدی"، "نفت مال ایرانیست، این شعار کروبیست" از جمله شعارهای مردم این محلات در استقبال از کروبی بود.

همچنین کروبی تا ساعاتی دیگر در جمع دانشجویان و اساتید دانشگاه محقق اردبیلی حضور یافته و سخنرانی خواهد کرد.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، دیدار با مردم بخش سنی نشین عنبران شهرستان نمین، دیدار با اقشار مردم اردبیل و مصاحبه مطبوعاتی از دیگر برنامه های کروبی در این سفر یک روزه است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.109 seconds.